1. Kayako Download customers: we will continue to develop and support Kayako Download beyond July 2017, alongside the new Kayako for existing customers.

Find out more.

Kayako v4 in Brazilian portuguese - please help!

Discussion in 'Requests' started by icewarp_brasil, Dec 14, 2010.

1. guimafx

guimafx Member

Pessoal,

Me dá o caminho das pedras por favor para eu fazer a tradução desse esquema, vou fazer a tradução do STAFF CP, não do Front End.

Valeu

Guilherme

2. guimafx

guimafx Member

Turma,

Só copiar, colar e começar a traduzir ?

__swift\locale\en-us

para

__swift\locale\pt-br

Seria isso ?

Abraços
    Guilherme

3. guimafx

guimafx Member

Turma dá uma ligada no ANEXO, esse pessoal do KAYAKO é foda ! Os caras tão me forçando a comprar uma solução Brasileira... São FDP mesmo !

Attached Files:

4. guimafx

guimafx Member

Acho que terei que migrar mesmo:

Your request (#129764) has been deemed solved.
    To review, comment and reopen the request, follow the link below:
    http://support.zendesk.com/tickets/129764

Pablo Vidal, Aug-26 12:05 (PDT):
    Hi Guilherme,
    Thanks for reaching out. We do offer a Brazilian Portuguese user interface! On the Enterprise plan, you have the option of multi-language support, so you will have the option of Brazilian Portuguese as a primary language and other secondary languages if you'd like. We do not currently offer agent interface in languages other than English.
    Let me know if you have additional questions.
    Love Your Zendesk

Pablo Vidal | Customer Advocate | +1 415-418-7506 |

5. tecsecret

tecsecret New Member

Bom dia a Todos,

Informo que a tradução pela equipe da TecSecret está quase pronta da V4. Estamos com a front-end e uma parte do staff e admin também já traduzidas e testadas. Temos também algumas modificações realizadas no template para um melhor desempenho e ajuste das funções do Kayako.

A tradução está sendo realizada e testada a cada passo, ou seja a mesma não possui bugs. Estamos traduzindo o restante também do sistema.

Quem tiver interesse pode enviar um e-mail para webmaster@tecsecret.com.br

Share This Page